Docierania do świadomości odbiorcy za pomocą reklamy. - Roan Travel

 

Docierania do świadomości odbiorcy za pomocą reklamy.Nowoczesny marketing zasadza się na bardzo wielu sposobach promowania produktów. Tradycyjnie pojmowana reklama nie jest wszystkim, co się liczy, jeżeli chcemy, by nasz produkt zaistniał w świadomości klienta jako coś, czego należy pożądać. Potrzebne jest budowanie pozytywnych skojarzeń oraz ciągłe przypominanie klientowi o istnieniu produktu lub firmy. Ponieważ w otaczającym nas na co dzień szumie informacyjnym informacje szybko giną, to trzeba przypuścić zmasowany atak na świadomość odbiorcy. Sukces gwarantują banery, reklamy, gadżety i druki firmowe. Warszawa wydaje się oklejona reklamami do granic możliwości, ale macki marketingu sięgają o wiele głębiej. Każdy firmowy gadżet ma na celu budować pozytywne skojarzenie z firmą. Długopis z logiem firmy przy każdym podpisie przypomina o tym, co reklamuje, podobnie jak wszelkie druki firmowe. Warszawa jest miastem, w którym reklama jest wszechobecna i wszechogarniająca, ale to, co widać na ulicach, to tylko wierzchołek góry lodowej. To miasto, jak każde inne, jest polem stałej walki reklamodawców o świadomość odbiorców.